ميدان تقسيم، قلب استانبول مدرن
نوشته شده توسط : admin

ميدان تقسيم يا تاكسيم در بخش اروپايي استانبول واقع است و يكي از مراكز خريد، جاذبه‌هاي گردشگري و تفريحي اين شهر به شمار مي‌آيد كه به خاطر رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌هاي متعددش شهره شده‌است. اين ميدان شناخته شده‌ترين و معروف‌ترين مركز مدرن شهر استانبول است. ميدان تقسيم، قلب استانبول مدرن در نظر گرفته مي‌شود و ايستگاه مركزي شبكه متروي استانبول در اين ميدان قرار دارد.

 


معرفي ميدان تقسيم


 

يادبود جمهوريت كه توسط پيكرتراش مشهور ايتاليايي،در سال ۱۹۲۸ ميلادي رونمايي شد نيز در ميدان تقسيم و در ابتداي خيابان استقلال واقع شده‌است. يادبود جمهوريت، اداي احترامي است به تشكيل جمهوري تركيه در سال ۱۹۲۳ ميلادي كه در نتيجهٔ جنگ استقلال به دست آمد. اين بنا همچنين محل دور زدن ترامواهايي است كه از قديم در اين خيابان مسافران را جا به جا مي‌كرده‌اند و اكنون تبديل به تنها وسيله حمل و نقل در خيابان استقلال شده‌اند كه عمدتا توسط توريست‌ها و گردشگران مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آژانس الفباي سفر مجري تخصصي  تور استانبول , تور زميني استانبول , تور استانبول با قطار ، تور لحظه آخري استانبول و ارائه دهنده بليط ارزان استانبول شما را دعوت به ديدن اين شهر زيبا مي نمايد.

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور زمینی استانبول , تور استانبول با قطار , تور لحظه آخری استانبول , بلیط ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: